Wednesday, October 22, 2008

Number 200

Today I am posting my 200th picture... Time flies.
I want to thank all of you,who have been visiting ,
The ones who just stop by ,
and the ones who kindly leave few words of support.
I have met new friends through the Blogosphere "on line" and "in real life"
and I am thankful for it.
"The show must go on" and will!!

Aujourd'hui je poste ma 200eme photo..le temps passe..
Je tiens a remercier tous ceux qui font une petite pause ici,
ceux qui ne font que regarder,
et ceux qui , gentiment, laissent quelques mots d'encouragement.
Grace a la "Blogosphere" je me suis fait de nouveaux amis
Certains "virtuels",d'autres "reels",
et j'en suis ravie. Merci a vous.

26 comments:

alice October 22, 2008 at 1:42 AM  

200? Bravo, bravo! Quelle explosion de couleurs au fil de ce collage!Tes photos de New York nous sont vite devenues précieuses.
Je t'embrasse bien fort :-))

Olivier October 22, 2008 at 2:02 AM  

mince seulement deuxième ;o))

FELICITATION pour ton 200th post et ce superbe montage. Comme quoi, J'ai eu le nez creux en t'offrant cet Award aujourd'hui.

Alors CHAMPAGNE miss Marie-Noyale et bonne continuité, et vivement noel pour passer du coté des amis "Reels"

Tash October 22, 2008 at 2:06 AM  

200 posts of excellence!
I remember the 1st photo of yours I saw was the girl on the yellow float & I still say you are a MASTER OF COLOR compositions. I think my favorite is the vertical lines art with patron, well maybe...can I have several favorites?

Marguerite-marie October 22, 2008 at 2:22 AM  

félicitations pour ton 200ième post!!!continue à nous enchanter avec tes belles, si belles photos.Super ton montage ,tu as négocié avec ton ordi (mac) ?

alice October 22, 2008 at 2:34 AM  

Ouais, j'étais la prem! Et j'ai lu chez Olivier que tu venais à Noël? On ne me dit jamais rien à moi...

hpy October 22, 2008 at 4:20 AM  

Félicitations! Et BANG! (Pour le bouchon de champagne) BNAG BANG BANG:!

Rakesh Vanamali October 22, 2008 at 4:55 AM  

Many Congratulations!!!!!! And wish many many more to come!!!

This post is very colourful and appreciable!

Cheers

Rakesh
http://almostsunday.blogspot.com

PeterParis October 22, 2008 at 5:22 AM  

The fireworks for your 200th is already in the collage! What splendid colours!

tr3nta October 22, 2008 at 5:31 AM  

You have an WOW blog... didn't knew it till now but I'll drop by often now...

Congratulations for yours 200th...

And for the BFF award.

Got here via Olivier...

Marie-Noyale October 22, 2008 at 7:27 AM  

>Alice: Ce n'est pas moi qui viens en France, c'est Amedée qui vient aux States!!

Tanya Breese October 22, 2008 at 7:33 AM  

Happy 200! I love visiting your blog, it's so colorful! :) Have a great day!

Bergson October 22, 2008 at 7:42 AM  

200 Champagne !!!

Merci à toi pour toutes ces photos magnifiques.

En plus une mosaïque pour la 200 éme you are the queen of the keyboard.

Espérons que le virtuel deviendra réel lors de ton prochain passage et que je te prendrais en photo avec la Bergsonette pendant votre jooging ;-)

Nazzareno October 22, 2008 at 7:54 AM  

je m'ajoute volontiers à la liste de qui dans ce temps il a appris à apprécier la joie de ton travail et le miracle de cette couleur que chaque jour j'attends qu'il se renouvelle.
AUGURI!!!

alice October 22, 2008 at 9:17 AM  

Fausse joie...Je suis déçue, mais déçue! Mais très heureuse pour Olivier and C°!

Anonymous October 22, 2008 at 9:35 AM  

Bravo! contente de venir ici régulièrement pour voir vos belles photos. L'autre jour, je disais qu'il fallait songer à une expo, je suis vraiment sérieuse, si, si des fois cela m'arrive. J'aime bien aussi la mosaïque qui résume bien votre travail d'orfèvre de la photo. Bravo encore et c'est parti pour les prochaines photos. On se réjouit d'avance! Bises

Dorothée October 22, 2008 at 9:48 AM  

Chere Marie-Noyale,

Je ne voulais pas manquer cette entrée speciale célébrant ton 200ieme post avec cette fresque artstique: un superbe festival de couleurs chatoyantes et vibrantes.
Bravo Marie-Noyale et merci pour ce beau voyage en photos au sein de la grosse pomme ou ailleurs que nous offres avec un sens profond accordé à l'esthétisme. Ta photo d'hier était sublime.

Catherine October 22, 2008 at 9:50 AM  

Merci Marie Noyale d'être chaque jour au rendez-vous, de nous offrir notre source quotidienne de couleurs (chromothérapie ; ), ainsi qu'un regard différent sur ce qui nous entoure.
Ton blog, à l'image de la mosaïque d'aujourd'hui, est une source inépuisable d'inspiration pour qui aime la photographie.

Chuck Pefley October 22, 2008 at 9:52 AM  

M-N, congratulations on your 200th ... and thanks for this great collage of wonderful photos. I'm sorry to say I've missed seeing many the first time around ... so many blogs, so little time.

I'm sitting in the sun at the shore as I write this :)) Thanks for this great East Coast weather! And, of course, your continued visits and comments as well.

Anonymous October 22, 2008 at 9:58 AM  

love the collage, magnificent!

Marie-Noyale October 22, 2008 at 10:47 AM  

>Coucou OrangeMan, See I did it finally!!!
How is Paris today?
Love.
MOM.

Unknown October 22, 2008 at 2:47 PM  

I have to congratulate you not only for the 200th post but also for the great work you have been sharing with all of us!
CONGRATULATIONS!!! :-)
The collage is fantastic!

PJ October 22, 2008 at 9:40 PM  

Marie-Noyale, I think there's a lot of thought and talent behind each of your photos. I'm looking forward to seeing #300 and beyond. Congratulations.

Hilda October 23, 2008 at 1:04 AM  

Sigh, I am forever late. Congratulations on your 200th post! Here's to many, many more years of wonderful photos from Larchmont or wherever you may be in the future!

Jilly October 23, 2008 at 5:30 AM  

Oooooh so sorry, I missed yesterday. Great photo and fabulous collage. Hardly a surprise as all your photographs are wonderful and inspiring to me, Marie-Noyale. thankyou so much for your many visits to my blogs. Here's to the next 200 for you! and I look forward to them very much.

Anonymous October 24, 2008 at 12:32 PM  

bravo cette mosaique est superbe et les couleurs de vos photos si vibrantes!!!

Kate October 27, 2008 at 6:04 AM  

I haven't visited before, but I'm certainly enjoying your photos. I'll be back!!

Il y a aussi..There is also...

Followers

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP