Friday, October 31, 2008

The Larchmont Parade :Trick or Treat ?..

On the Eve of All Saints Day, all the bad spirits enjoy a night out..
Those little devils knock at your door with a single phrase:
"Trick or Treat?"...
So
you quickly give them candy and they agree not to scare you!!!
Happy Halloween from the Larchmont Children Parade .

La Veille de la Toussaint, les mauvais esprits passent la nuit dehors.
Ces petits demons frappent a votre porte et vous proposent un marché:
" La bourse (de bonbons) ou la vie ? "...
Vous vous executez le plus vite possible en leur offrant des bonbons.
Happy Halloween de la part des enfants de Larchmont.

18 comments:

Kate October 31, 2008 at 1:13 AM  

GReat shots of these munchkins! I especially liked the one dressed in red in the top row and the black haired beauty in red in the bottom row.

Tash October 31, 2008 at 1:27 AM  

what a great idea - a children's parade. what cuties. I love the little ones that come to the door & look up expectantly & then run to mom/dad to show the goodies. My son did not like chocolate & he'd give it back! - poor people would then scramble to find another kind of candy.

claude October 31, 2008 at 3:31 AM  

Joli montage tout en couleur de ces gentils petits démons d'Halloween.
Merci pour le compliment sur la photo. Je n'ai pas beaucoup de mérite car elle date de plusieurs années, quand j'étais plus jeune. Elle date quand même après celle qui est sur mon blog. Bon WE de la Toussaint !

Chuck Pefley October 31, 2008 at 3:36 AM  

Were these from the children's parade in the Village? Great weather for the kids, and a wonderful collage!!

Bergson October 31, 2008 at 3:42 AM  

Superbe mosaïque !!
Tes monstres ne sont pas vraiment agressifs!
Bon je donnerai aussi quelques bonbons.

Bon week end avec MAC Barack !!

Olivier October 31, 2008 at 4:12 AM  

comment résister a tous ces charmants bambins d'halloween, d'accord avec Bergson, je donnerais des bonbons sauf si c'est Michael Myers ah ah ah ah (rire sardonique complètement raté)

hpy October 31, 2008 at 4:22 AM  

Il faut que je cours acheter des bonbons!

Daniel October 31, 2008 at 4:57 AM  

Ho! Oui il n'y à pas de bon dieu! Ils font vraiment peur ces esprits là...
Je m'exécuterais aussi sans regimber...

Bon Halloween...

Anonymous October 31, 2008 at 6:18 AM  

moi je vais casser l'ambiance. Le 31 octobre au soir, si je suis chez moi, affalée dans mon fauteuil, les doigts de pied en éventail, une bonne bière à la main en train de regarder un film ou autre à la téloche, je n'aime pas être dérangée par les démons de minuit qui viennent me demander des bonbons. D'ailleurs je n'ai pas de bonbons et je ne vais pas aller en acheter et mes chocolats je vais les garder tout pour moi. :-))))

Tanya Breese October 31, 2008 at 8:41 AM  

Oh what a sweet collage! Happy Halloween :)

Virginia October 31, 2008 at 8:57 AM  

ADORABLE. I love each and every one. What a great job you did capturing these little "spooks"! Great idea, the collage. (Picasa???)

PeterParis October 31, 2008 at 9:55 AM  

Well, making the tour of blogs today, you sometimes get scared. I'm happy to see these young ones, they don't scare me too much! :-)
Have a nice weekend!

Cergie October 31, 2008 at 10:10 AM  

Il faut que j'aille acheter des bonbons, cependant il y a de moins en moins d'enfants qui passent. L'année dernière nous n'avons eu personne. Cela doit dépendre du jour de la semaine....
Tes petits dormeurs me rappellent la parade du festival interceltique de Lorient : les adultes sont ravis mais pour les petits le temps fini par être long

Jilly October 31, 2008 at 12:27 PM  

Brilliant. So many wonderful shots of great kids having such fun. I loved yesterday's GINORMOUS pumpkin too! Happy Halloween, Marie-Noyale.

Unknown October 31, 2008 at 3:53 PM  

Fantastic mosaic!!! I just love it! Great work.

Jane Hards Photography October 31, 2008 at 9:14 PM  

That's a fabulous montage.

PJ November 1, 2008 at 5:07 PM  

Larchmont loves Halloween! I'm particularly fond of the bee costumes. I think I might have to get on for myself. Great job M-N.

Squirrel November 1, 2008 at 7:47 PM  

A darling, colorful collage. I'm sure we'd all like to have one of these for our own --- hard to choose though! They grow up so quickly!

Il y a aussi..There is also...

Followers

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP